Jeng jeng ha Kejab ada kejab x da kan? mcm chipsmore je kan? ha ha still merajuk ngan en nuff x dapat pun iklan darlee... bila kita post hari2 4 entri dia x datang jengah pun pas 2 macam mana kita x merajuk dengan dia... hurmm2 satu pun x dapat ag CPUV......hurm k la sdh2lah 2 pasal en nuff now nak cite sikit pasal perangai orang yang keje kat frontdesk ni x kira la kat mana sekalipun even kat 5 stars punya tempat ... SENYUMAN TU KENA LA LEBIH SIKIT....
Bukan nak mengutuk or ape ke? but bila dah berdepan dengan coustomer please la 2 be nice.. ni tak kita cakap elok2 dia nak 'tinggikan' suara dia lak... x kisah la keje apepn even u ade pangkat sekalipun tapi bila dengan coustomer tolong la bersopan sikit bila bercakap ...kan kita ni kaya dengan budi bahasa lagipun senyum 2 kan satu daripada sedekah kan? sedekah la senyuman 2 x rugi pun but look so sweet..hurmm bagi yang keje macam ni tolong lah be nice with coustomer k... dah nama pun keje kor mcm 2 kan? so kalau x tahan jangan keje yang macam 2.... huhu sengal pagi2 bagi org bengang.....
sabaq2.. haha ^_^
ReplyDeletehurm sabar dah pun
Deletebudi bahasa budaya kita.... tiba2 nak nyanyi lagu dato' siti.. huhu
ReplyDeleteyer la nyanyi la deno bagi org tu faham sikit
Deletecustomer always right... :)
ReplyDeleteyup true indeed cik sally
DeleteBetul tu. Budi bahasa budaya kita. Tapi kadang2 hilang juga kesabaran dapat customer terlampau cerewet. hehehe
ReplyDeletehuurm yer tapi kalau coustomer 2 baik staff lak macam yang ado jer
Deletebetul tu kak,tak suka orang yang takda adab camni,kerja biar ikhlas..taksalah pun layan customer dgn baik:)
ReplyDeleteDulu-dulu pejabat kerajaan banyak yang perangai macam ni. Muka ketat je makcik-makcik kat kaunter tu. Sekarang ni je dah ada senyum sikit. Mungkin ada perubahan dari segi pengambilan jawatan kot. Sebab yang muda-muda sekarang ni, ramai yang ramah dan mudah membantu customer.
ReplyDelete