rectangular

Wednesday 21 August 2013

jadi jiwang........:)

lately i suka sangat dengar lagu najwa latiff  `i love you` sweet je ..ni penangan dengar hot fm la...
sebelum ni i x la minat sangat pun dengan adik najwa ni tapi bila die buat lagu ni  aku rase macam layan lak... bukan ape yang x minat die ni sbb die ni x pandai sangat berfesyen.... kesian gak tgk die tapi now i tgk tv show untuk raya dah ada improvement dah tahniah la untuk dia....kat sini i ada lirik lagu i love you... haha nak jadi minah jiwang la plak...... actually nak hilangkan stress je.....

sumber : google



i love you

mungkin kita pernah rasa
tentang cinta
yang takdirnya bukan untuk kita

mungkin ini adalah cara
meluah cinta
tanpa berkata
atau berpandang mata
mungkin aku
mencintaimu
walau engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu
tanpa lelah ataupu jemu

i`m sorry but i love u
i`m sorry if i miss u
even if i can`t have u
you know i`ll always
be there for you

mungkin kita tak bersama
di takdirnya
tak mengapa
asal kau bahagia
biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu
dalam diam ataupun bisu

 i`m sorry but i love u
i`m sorry if i miss u
even if i can`t have u
you know i`ll always
be there for you


No comments :

Post a Comment

thanks for u`r comment