rectangular

Friday, 22 November 2013

Jadi tumpuan? siapa?

Assalamualaikum...

Ha nak tanya uolls ni.. pernah tak uolls melalui situasi macam ni
'pergi kat kedai kopi n bila sampai jer kat kedai tu automatik semua mata tertumpu pada kita?'

ha ini la situasi yang saya lalui beberapa hari yang lepas.. oit dah basi kot cerita ni.. ha ah dah basi tapi nak juga cerita kat uolls hihi

bukan nak kata saya ni galak ke gatal ke merenyam ke tak lah , disebabkan sepanjang perjalanan nak ke pejabat tu semua gerai nasi lemak yang saya suka tidak buka so tepaksa beli kat kedai kopi depan ofice tu..

nak tak nak kena beli kalau tak memang gastrik akan melanda... ok back to the story k.. masa sampai ofice duk fikir 50/50 nak pegi ke tak n keputusannya kena pegi..ok tak pe la memang pegi la kalau x  x da la nak cerita kan?

ha dah sampai kat kedai kopi tu hanya saya seorang 'bunganya' lain semua kumbang so tahu tahulah la kan maksudnya .. semua mata tertumpu ke arah saya ... wah time tu tepikir dalam hati 'cepat2 la pak cik ni amik duit aku, cepat sikit aku berambus dari mata2 kumbang ni' mak ai diaorang tengok saya macam nak telan saya kot.... huhu sebelum ni selalu gak ajak lieya temankan tapi segan la kerap2 dok ajak sat g marah lak cik lieya kiter (x gitu cik lieya?)... hee.. tak lah x syok la kan dok ajak org teman selalu kalau beli sama  x pe la..

nak pg tempat lain jauh dari ofc sampai ofc pun ngam2 je so nak x nak kat depan tu la jawapnya...ha so uolls pernah tak singgah kedai kopi? hurm kalau x sebabkan nak makan x la saya beli pun segan kot laki semua...

10 comments :

  1. depa memang suka tengok pon . kalo bulih smpai terbeliak biji mata tu .. kdg menyampah gak tapi buat xtau ja .. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan buat tak tau.. hurm macam kita ni alien dok tgk sampai macam 2 kan?

      Delete
  2. Pernah pernah. Sebab aritu saya pakai pinky sangat. Sepanjang jalan , saya jalan tundukkan pandangan jer. Segan kot. Lepastu taknak dah pakai pinky2 lagi. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha yer ke? alolo tomey la pakai pinky minky tu..biar org nak tgk..

      Delete
  3. Tak semua macam tu. Saya tak tengok pun. Hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... Sy memang jarang nak memandang orang. Takut nanti orang ingat saya ada niat jahat... =)

      Delete
  4. he..he,,
    biasa lah.. kalau bunga cantik..
    x kan kumbang x pandang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha yer la tu masalah macam nak telan jer

      Delete

thanks for u`r comment