rectangular

Sunday 27 October 2013

wanita cantik selalu curang?

Assalamualaikummm

betul ke wanita yang cantik selalu curang? hurm selalu curang x kot  tapi berkemungkinan dia akan curang mungkin tepat,,, hihi topik  bikin wanita cantik kat luar sana panas punggong ...

ha bukan semua yang cantik macam ni... tapi yang saya nampak 2 memang ada benornya . wanita cantik memang cenderung untuk berlaku curang terhadap pasangan kerana mereka merasakan diri mereka boleh mendapatkan yang lebih  baik dari yang mereka ada ...

Ok  saya yakin lelaki kat luar sana yang punya kekasih hati yang cantik mesti bercakap 'ah x la gf aku x curang gf aku setia' yer ke? myb ya or myb not..... orang kalau dah rasa diri dia cantik dia x kan puas dengan yang dia ada... sebab apa saya cakap macam ni sb ada pnh jumpa orang yang di catagorize kan diri dia ni cantik memang dia x jujur dengan pasangan dia... ni contoh saya la... apa yang saya nampak la...dia  dah ada bf tapi still mencari yang lebih lagi i mean dia fikir dia cantik n blh dapat yang lagi bagus..... n dia pnh cakap dengan package yang dia ada dia blh dapat yang lebih handsome lbh kaya lagi dari yang dia ada sb dia rasa dia cantik... (dia yang cakap la bukan saya buat2 cerita..) perlukah untuk curang? kalau ya pun nak mencari yang lebih baik x perlu la pasang sana sini..... kadang2 orang cantik ni dia guna kelebihan diri ke arah yang x bpa nak elok,,,, pasang sana sini untuk di jadikan supporter....kalau lelaki yang x ksh x pa  tapi buatnya lelaki yang berdendam ha amik kor...
sumber gambar : en google

bagi saya jika kita mempunyai kelebihan dari segi rupa paras bersyukur lah x perlu la gunakan kelebihan yang ada untuk menyakitkan hati orang,,, kesian kat lelaki yang 'terkena' tu....  (tapi lelaki pun satu yang nak yang cantik je... ha padan la muka kalau terkena gf yang jenis ni.).. tepuk dada  tanya lah hati....



4 comments :

  1. yang hodoh pon boleh tahan gak mencurang tu anis... ^_^ semua nya terletak pada hati .. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ar kan? tapi kebanyakkan yang cantik la.. hihi yang hodoh 2 dia perasan cantik thats y dia jadi cam 2...

      Delete
  2. Betul tu. Tapi bila dah kena tinggal menangis & menyesal. tapi yg penting Hanis bukan golongan cam tu kan2... hehehe

    ReplyDelete

thanks for u`r comment